Дуже дякую за корисні та змістовні матеріали. Використання інноваційних технологій відіграє велику роль в науково-методичній діяльності закладу та навчально-виховному процесі, сприяє розвитку мислення, здібностей, художньго смаку учнів, спонукає дітей до самостійних досліджень і творчих робіт, дає можливість реалізувати себе як неординарну, креативну особистість, свої пізнавальні здібності, прагнення до самовдосконалення й самореалізації. Це означає, що адміністрація закладу обрала правильну тактику й стратегію реалізації завдань держави з питань упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес школи.
На нинішньому етапі розвитку цивілізації чи не ключову роль відіграють інформаційно-комунікаційні технології, з чим неможливо не рахуватися, організовуючи освітній процес у навчальному закладі. Тому впровадження їх в навчально-виховний процес є вимогою часу. На сьогодні без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів. Малокатеринівський НВК забезпечений двома НКК, але один з них застарілий, мультимедійним проектором, БФП – 4, копір – 1, сканери – 2. В адміністративному управлінні використовується чотири комп’ютерів. Забезпечено доступ до швидкісного Інтернету «Січ Інфоком». Для забезпечення спільного доступу до Інтернету використовуємо модем роутер. В НВК створена змішана, провідна і безпровідна мережа, що є найоптимальнішою. В закладі створена зона Wi-Fi. А також створена локальна мережа, що дає змогу організувати електронний документообіг.
Велика увага приділяється використанню корисних програмних продуктів, які дають змогу педагогові під час занять контролювати діяльність дітей і активно з ними співпрацювати, зокрема це програма керування навчальним середовищем NetSupportSchool. Для спілкування встановлено веб-камера, скайп, які використовуються для вебінарів, нарад . Велика увага приділяється інформаційній безпеці під час використання Інтернету. Забезпечено центральне фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту на роутері. Проводяться заходи з учнями та батьківською громадськістю щодо безпечного використання Інтернету.
Окремої уваги заслуговують онлайнові версії програм, які працюють на основі хмарних обчислень. Вчителі НВК ознайомилися з даними програмами приймаючи участь в семінарах, які проводяться Всеукраїнською асоціацією «Відроджені гімназії України»: «Формування електронного освітнього простору за допомогою технологій програми «Партнерство у навчанні» (проводилися за підтримки корпорації Майкрсофт та проекту МайстерТул в Моршині та Києві). В гімназії використовується система миттєвого обміну інформації за допомогою хмарної технології програмного забезпечення «Drop box».
Сто відсотків педагогічних працівників пройшли курси з використання комп’ютерної техніки: Intel, Основи ІКТ, Партнерство у навчанні, Веб 2.0. Але отримані знання швидко забуваються, якщо вони не підкріплені щоденною практикою. Для вчителів постійно проводяться семінари, тренінги, майстер класи («Створення і оформлення блогу», «Комп’ютер як засіб тестової перевірки якості знань», «Інформаційно-комунікаційні технології навчання та сучасний урок»). ІКТ широко використовується вчителями під час навчально-виховного процесу. В закладі існує реєстр ППЗ, який складається з 38 ППЗ. Вчителі фізики, історії, хімії, біології, географії систематично використовують ППЗ
Педагоги НВК приймали участь в обласних конкурсах «Intel. Навчання для майбутнього» з української мови, екології, фізики, хімії. Малокатеринівський НВК має власний веб-сайт, який систематично оновлюється для інформування вчителів, учнів, громадськості. Адміністрація закладу працює з програмовим комплексом «Курс. Школа». Питання інформатизації систематично розглядаються на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорі, засіданнях ШМК.
Дуже дякую за корисні та змістовні матеріали.
ОтветитьУдалитьВикористання інноваційних технологій відіграє велику роль в науково-методичній діяльності закладу та навчально-виховному процесі, сприяє розвитку мислення, здібностей, художньго смаку учнів, спонукає дітей до самостійних досліджень і творчих робіт, дає можливість реалізувати себе як неординарну, креативну особистість, свої пізнавальні здібності, прагнення до самовдосконалення й самореалізації.
Це означає, що адміністрація закладу обрала правильну тактику й стратегію реалізації завдань держави з питань упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес школи.
На нинішньому етапі розвитку цивілізації чи не ключову роль відіграють інформаційно-комунікаційні технології, з чим неможливо не рахуватися, організовуючи освітній процес у навчальному закладі. Тому впровадження їх в навчально-виховний процес є вимогою часу. На сьогодні без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.
ОтветитьУдалитьМалокатеринівський НВК забезпечений двома НКК, але один з них застарілий, мультимедійним проектором, БФП – 4, копір – 1, сканери – 2.
В адміністративному управлінні використовується чотири комп’ютерів. Забезпечено доступ до швидкісного Інтернету «Січ Інфоком». Для забезпечення спільного доступу до Інтернету використовуємо модем роутер. В НВК створена змішана, провідна і безпровідна мережа, що є найоптимальнішою. В закладі створена зона Wi-Fi. А також створена локальна мережа, що дає змогу організувати електронний документообіг.
Велика увага приділяється використанню корисних програмних продуктів, які дають змогу педагогові під час занять контролювати діяльність дітей і активно з ними співпрацювати, зокрема це програма керування навчальним середовищем NetSupportSchool.
ОтветитьУдалитьДля спілкування встановлено веб-камера, скайп, які використовуються для вебінарів, нарад .
Велика увага приділяється інформаційній безпеці під час використання Інтернету. Забезпечено центральне фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту на роутері. Проводяться заходи з учнями та батьківською громадськістю щодо безпечного використання Інтернету.
Окремої уваги заслуговують онлайнові версії програм, які працюють на основі хмарних обчислень. Вчителі НВК ознайомилися з даними програмами приймаючи участь в семінарах, які проводяться Всеукраїнською асоціацією «Відроджені гімназії України»: «Формування електронного освітнього простору за допомогою технологій програми «Партнерство у навчанні» (проводилися за підтримки корпорації Майкрсофт та проекту МайстерТул в Моршині та Києві). В гімназії використовується система миттєвого обміну інформації за допомогою хмарної технології програмного забезпечення «Drop box».
ОтветитьУдалитьСто відсотків педагогічних працівників пройшли курси з використання комп’ютерної техніки: Intel, Основи ІКТ, Партнерство у навчанні, Веб 2.0. Але отримані знання швидко забуваються, якщо вони не підкріплені щоденною практикою. Для вчителів постійно проводяться семінари, тренінги, майстер класи («Створення і оформлення блогу», «Комп’ютер як засіб тестової перевірки якості знань», «Інформаційно-комунікаційні технології навчання та сучасний урок»).
ОтветитьУдалитьІКТ широко використовується вчителями під час навчально-виховного процесу.
В закладі існує реєстр ППЗ, який складається з 38 ППЗ. Вчителі фізики, історії, хімії, біології, географії систематично використовують ППЗ
Педагоги НВК приймали участь в обласних конкурсах «Intel. Навчання для майбутнього» з української мови, екології, фізики, хімії.
ОтветитьУдалитьМалокатеринівський НВК має власний веб-сайт, який систематично оновлюється для інформування вчителів, учнів, громадськості.
Адміністрація закладу працює з програмовим комплексом «Курс. Школа».
Питання інформатизації систематично розглядаються на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорі, засіданнях ШМК.